The beggining....to the end?

Blogg!!! 
Alla bloggar verkligen! Så jag får väl också försöka mig på det då.

Sen så kommer vi ju till nästa dilemma:
vad ska denna blogg handla om? 
Ska jag försöka mig på att specialinrikta mig på något speciellt ämne? 
Mode kanske? 
Jag och mode har väl aldrig varit bästa vänner. Jag har väl snarare motarbetat det aktuella modet och valt att ha på mig det jag vill. Ibland till det extrema. Så näää, mode blir det inte, det överlåter jag till dem med kunskap och intresse istället. ;-)

Så vad mer finns det att skriva om? 

Med tanke på att jag är totalt opolitisk och inte har en gnutta förtroende för en enda politiker i hela detta avlånga land, så går ju det också bort. 
Och en sån där mammablogg eller en blogg om återbruk tror jag inte det finns någon som önskar sig eller orkar med!

Likaså konst, make up,hår, DIY, böcker och allt annat sådant. 
Inte för att det är ointressant, utan att det helt enkelt finns så många bloggar och dyl om dessa ämnen. Vet inte hur mycket mer jag skulle kunna tillföra där. 

Så då har vi ju den där "dagboksbloggen" kvar. Kanske inte så tilltalande egentligen , vet inte om det händer så mycket spektakulärt i mitt liv här i mitten av Småland, så att någon tycker det är roligt att läsa om det. ;-)
Hahaha, men vi gör väl ett tappert försök iaf! Om jag känner mig själv rätt ,så snurrar jag väl iväg med logiska (eller ologiska )tankegångar och förolämpar säkert nån på 
vägen. ;-) Ja ja, håll till godo med tokerierna! Jag bjuder på dom! 😜

Kommentera här: